Juste, apropå filmen jag skulle lämna tillbaka...

En Shopaholics Bekännelser...



Se den! ;) Den är alldelles ytlig, förutsägbar, klädfixerad och alldelles...alldelles underbar! Fast man blir arg på huvudkaraktären då hon gör ännu ett inköp och man skriker "idiot" över halva huset...xD Men filmer är ju menade att väcka känslor och det gjorde den ju, så jag antar att det är nåt bra ;P Dessutom väckte den också mycket fnissattacker och glädje, precis som en sån film ska. :) Har läst boken också, men det va ett bra tag sen så jag minns inte så mycket från den. Minns att jag tyckte den va bra dock! ^^

Aja, det får bli allt för idag. ;) (troligtvis, om jag inte skriver mer i en av pauserna för pluggandet)
*airhugs* Fnizz...Asså...jag...måste...bara...shoppa. Heh!
/ Ninni som är glad att hon inte är en shopaholic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0