Förutom det jag nämnde i inlägget innan...


(inte där vi gick utan tack till google, men iaf :P)


Höstpromenader! :D Så himlans mysigt! Gick och mötte Alex i Spånga idag runt 5, skulle lämna filmen jag hyrde igår och ville inte slösa på åkremsan, eftersom att jag ändå köper pluskort den 1a. Hur som helst, det va kanske runt en halvtimmes promenad (vi tog det ganska lungt, på vägen dit gick jag också och då tog det ca 20 min ;P) och det var varmt och mysigt :)

Sen hade vi tänkt gå hem till mig och chilla lite, men efter att dörren till mitt rum gått i baklås (det är inte så farligt som det låter, vi va inte i rummet och pappa lyckades bryta upp dörren och byta låset senare) och vi hade sett på That's 70 Show(ett avsnitt jag hade spelat in och överraskade honom med, tyvärr har han ju sett alla xD) blev vi uttråkade och visste inte vad vi skulle göra, så det fick bli en till promenad. X'P

Och tur va väl det! :D Så himlans mysigt, det va ganska lagom varmt (lite kallt ibland, men man är ju två ;) ) och alldelles sådär underbart höstigt med färgglada löv på marken som man kunde sparka på (ganska små tyvärr, det är roligare med större och fler men i alla fall xD). Inget regn eller rusk, ingen frost utan bara soligt, lövigt och mysigt :D Det påminde en om ytterligare en anledning till att gilla hösten. :)

En sak jag inte gillar med hösten dock är plugg-motivationen. SÅ låg! Men men, nu ska jag ta mig i kragen och svara på Internationella Relationer-frågorna! Imorn kommer jag ha en underbar (INTE SANT) och lång (TYVÄRR SANT) tidsperiod mellan basegroupen och projektarbete-mötet, så då har jag massa tid för tyskan. Wiie, det muntrade ju upp mig. ^^ :( Men men, 4 veckor i skolan och sen börjar höstlovet. ;)

Kramar!
/ Ninnialgot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0