First work, then play...

Nä, nu måste jag verkligen plugga filosofi...Hur icke-lockande det än känns :S xD Har pluggat så himlans mkt de 
senaste dagarna att det känns som att jag inte kan plugga mer X'P Haha, men är det något jag vet så är det ju att
you can do, så jag får väl bara ta mig i kragen och masa mig iväg till filosofi-papprerna...Ibland är det faktiskt intressant iaf! :) När det inte handlar om ångest, döden, en stackars man som hela livet står och kastar upp ett stenklot på ett berg för att sedan se det ramla ner igen och börja om, osv. xD
Nu är det snart helg och dags att träffa Sofie, träffa Alex, ha Protus-återträff och hänga en hel dag med underbara Protusmänniskor, osv. :D Bara att hålla ut, 'cause the fun is nearly about to begin...;D
Och nu: filosofi! (och sen psykologi, men det känns relativt lätt, bara ½-1 A4-sida :P)
Kramar!
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jo det är bara bra, själv då? Vi borde ta och ses någon dag och typ fika!

2009-09-17 @ 20:28:31
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0