Ett litet steg för Jennie, ett stort steg för Jennies tjatande kompisar...

Titta, jag skriver! ;D I'm alive! xD

Haha, men för första gången hela den här och förra veckan känner jag mig inte totalt utstressad på kvällen över allt jag borde göra...Vilket jag kanske borde iofs. Eller i alla fall göra det, istället för att skjuta upp det. :P Men jag tänkte att jag skulle unna mig EN kväll utan plugg i alla fall :) Och gissa vad skönt det är! :D

Jag börjar inse hur bortskämd man har blivit under åren...Alltså Distra pluggvis, var ju ett skämt :P Världens slappskola! Så kändes det iofs inte då kanske, men nu...Sen kanske IKG är en slappskola jämfört med en del andra skolor, men den här veckan...Njet!

T.ex i matten, hur kan en vettig lärare tro att små korkade (sägs med kärlek och jag är mkt väl en av dem ;P) sam-elever ska klara av typ 7 sidor på en vecka, i Ma C? :S It just doesn't makes sense!

Jag menar, jag ligger redan tillräckligt efter i matten och himlans va skönt det vore att inte komma ännu mer efter nu! Men men, det löser sig nog...Nästa vecka (då jag har tid), ska mattecentrum få bli min lilla hjälte! :D Som i tvåan :P Fast nu handlar det inte om från G till VG, nu handlar det om från IG (I guess, inte för att vi haft nåt prov än :S) till G. Blodigt allvar, med andra ord! :O

Och nu känns det som att jag är tillbaka i mina flummiga bloggar-gängor, så jag tror att jag stoppar här. :P Ni fick i alla fall en liten uppdatering, om än en ganska tråkig sådan. xD
Nu ska (kanske) jag sova (eller läsa). xD

Natti natti! Och usch vakonstigt det där blev, nu när jag känner en Natti. :S Okej, gonatt sovgott alla! xD
Kramar!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0