Och apropå dagen...

Roliga saker idag...(bara när det hände-ordning, inte rolighetsordning)

1. Våran diskussion på engelskan. xD 5 frågor, 1 timme. X'P 11 frågor kvar! Och även vårt lilla besök till Vi innan matten/fysiken. xD Tror inte direkt vi hjälpte Steffi att välja. X'P
2. Fika med Spice Girls och Lisa (och lite Philip) för att fira Kattis! :D
3. Spontan-besök till Alex efter fikat, typ "men vänta nu...Alex bor ju här i närheten...Jag sticker dit! :D". :) Dock blev han inte så överraskad för när jag i smsen skrev, enligt mig på måfå, att jag var i stan och i ett senare sms frågade vad han skulle göra under kvällen, lyckades han pussla ihop två och två. xD MEN; han visste inte när jag skulle komma, så helt plötsligt löd ett av smsen "Nu är jag några meter utanför din dörr" ;) Så DÄR lyckades jag iaf överraska honom ;D
4. Att va hos Alex. Hihi det får en egen punkt ;)
5. Såg snö påväg till Karlberg från Alex! :D :D Haha, blev typ galen av glädje. :D Det kan min kära pojkvän intyga ;)

Tråkiga saker idag...
1. Katt-kräket (haha, Alexs smeknamn på hans katt Astja börjar smitta av sig xD) Astja kom in med en död fågel idag. :( Helt plötsligt märkte vi att det låg en död fågel på vardagsrumsmattan och lite fjädrar utspridna omkring. Dumma katt! :( Så vi fick köra en fågelbegravning ute i rabatten i kylan. xD Ganska komisk händelse, om det hade vart nån annans berättelse...;) "Usch va kallt", "Hur djupt ska man gräva egentligen", "Räcker det inte nu" va några ständigt återkommande fraser. xD

Nu ska jag plugga tyska. Auf Wiederhören! ;)
Hugs!
/ Mel B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0