Nu e det fredagsmyyys, om det så är det sista jag gör! ;)

Att klockan är snart kvart över 12 på natten skiter jag i ;)

Tänkte bara slänga in ett snabbt litet inlägg för att visa att jag lever, eller nåt. xD Eller mer än så, jag LEVER. ;D
Fick ett ryck av extrem positiv energi idag, och det är ju alltid trevligt :) Inte för att jag brukar va negativ direkt annars, men idag har jag vart ännu mer positiv än vanligt. Vilket kanske iofs kan bli lite outhärdligt för en del andra? (var det därför min kära pojkvän "skickade hem" mig? :O Dvs sa att jag fick sova över, men trodde det va bättre vi sågs imorn när han va lite piggare) xD Haha nej, det är alltid bra med glädje. ;) Haha och han var trött och jag var pigg, så då är det bättre att ses imorn istället, när en mumie inte möter en speedo. xD Så blir det två normala (??) människor istället som möts. :P

Hur som helst, nu ska jag inte blogga längre för nu ska jag gå och kolla på Sex and the City och äta det som är kvar av dagens härliga efterrätt. (så att jag blir ännu mer speedad? Usch det här bådar inte gott :S xD) Fredagsmys! :D Att klockan är kvar över 12 på natten? Strunt samma! :D Att det därför är lördag? Couldn't care less. ;) Jag ska ha fredagsmys! X'P

Gonatt sovgott ni normala människor som inte är speedos för tillfället. xD
Kram!
/ Algot Jenniesson

Kommentarer
Postat av: IW

2009-10-31 @ 06:52:28
Postat av: EINNEJ

haha, speedo....:P Lilla Jennie, inte visste jag att du var ngt sånt. ;)

2009-10-31 @ 06:53:35
URL: http://jenniewithie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0