Guten tag!

Morgonen har börjat slappt. :) Har väl gått tillbaka lite till barndomen skulle man kunna säga. xD Först Mr Bean på vhs (ja du läste rätt, inte dvd xD) och sen läste jag en tvillingarna-bok då jag åt frukost. X'P Seriöst, det tog max en timme! Snacka om lätt läsning! :P Men de är gulliga. :P

Och nu sitter jag och drömmer mig tillbaka till nostalgiska gamla band och ihågkomna låtar av dessa. Typ Dream (He loves U not), S Club 7 (Bring it all back), Dream Street (It happens everytime), osv. :) Myyys! :D Och i eftermiddag/ikväll ska jag träffa Alex. Myyys! :D Haha. xD




Don't stop, never give up, hold your head high and reach the top ;)
Ahhh, nostalgi! :)

Ha det bäst!
Hugs!
/ Algot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0