Glöm inte KANELBULLENS DAG! ;D

Om 1 minut börjar det...En av de bästa dagarna på året ;) Haha nej, men en väldigt go dag i alla fall. ;)

NU är det kanelbullens dag! ;) Så mina vänner; baka, köp, byt, gå till skafferiet eller vad ni nu gör, men GLÖM för guds skull inte att äta minst en kanelbulle idag! ;) (usch va dramatisk jag lät där, om en så obetydlig sak xD)

Men för mig är den iaf inte obetydlig. Jag säger som Ax i Animorphs, böckerna jag brukade läsa en del då jag va lite yngre.
"Av alla de saker som människorna skapat i världen, finns det två saker som är otroligt häpnadsväckande! De två bästa sakerna människorna har skapat! Nej, inte datorer...Det va vi före med i alla fall. Nej, choklad och kanelbullar! Och vet ni en annan sak? Människorna själva förstår inte helt det magnifika med skapelsen! :O"

Han sa inte exakt de orden, jag överdrev lite, men samma mening hade han i alla fall. :P Kanelbullar och choklad, är det bästa som människan skapat. Jag vet inte om jag håller med av allting, men i matväg är det i alla fall bland det bästa! ;D

Och hittils har jag lyckats skriva ett 202 (här slutade jag räkna ord)ord långt inlägg om kanelbullar. Unbelivable! xD

Glad kanelbullens dag! Eller hur man nu säger X'P
Hugs!
/ Ninni

Ps.
Har inga kanelbullar hemma än, ska baka sen, men gifflar har vi. Så bara för det ska jag gå ner och ta en giffel nu. För att börja fira redan nu. xD Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0