Eftermiddan...

Har spenderats:
- Käbblandes med brorsan om vad som var viktigast att se på tv:n kl 4; Gossip Girl eller Camp Molloy (jag lät honom vinna, men jag spelade in GG ;P)
-Halvliggandes i en soffa nära att somna medans jag försökte läsa Anne Franks Dagbok på tyska. Lyckades tillslut läsa de antal sidor som var dagens mål. (inget fel alls på boken, felet ligger i att plugga tyska i sovställning med en varm filt då man är trött. xD)
- Ordsprutandes framför datorn, i ett tappert försök att skriva klart krönikan i svenskan. Avbröts tyvärr av...
- Facebook-nördandes då jag skulle in och ställa en snabb fråga, men inte lyckades logga ut direkt efter. xD
- Lyssnandes på gamla nördiga, töntiga, tuggummipopiga och alldeles...alldeles UNDERBARA Spice Girls-låtar ;)
- Klickandes på olika bloggar, då jag gav upp hoppet om att kunna fokusera på krönikan...:S

Och nu mina vänner, krönika! :( xD Fast först ska jag skriva ett blogginlägg till...Svenskan är ju ändå tills på fredag.
(Och jag har inte mkt tid att göra den på torsdag. Mycket tid imorn, men mycket att göra. Alltså borde jag göra den idag. Men först; ett till blogginlägg. Sen svenska. Wish me luck ;) )

Hugs!
/ Ninni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0