Aloha! :)

Nu är jag trött. :) Men glad. :) Det här lovet kommer bli superkul :D Hittils har det vart det iaf. Tänkte härma Wolkert lite och visa mitt nuvarande lovschema. :)

Fredag: Simning efter skolan, åkte till GIH-badet och simmade ca 400 (lr mer) meter i en nedsläckt simhall med tänd bassäng och till lugn musik. :D Sen slapp.
Lördag: Stan med Steffi och Cissi först. :) Dansmuséet, promenader i staden, gamla stan, fika, affärer, osv :) Och sen Muse med Jennie, Jennies syrra och hennes kompis My. De var jättebra, jag va positivt överraskad! :D Sen slapp. (nähä? xD Jag har liksom bara döva öron och död hals. :S Skämt åtsido, men skulle nog inte pallat annat än slapp nu :P)
Söndag: Slapp, kanske lite träning och sen träffa Alex. :D
Måndag: Vakna med Alex. :D Cosmonova med Dinara, Victoria och Tim på eftermiddagen/kvällen. :)
Tisdag: Träffa Jennie, Steffi & Cissi. :)
Onsdag: Ev åka till mormor, annars ledigt. Förhoppningsvis träna.
Torsdag: Dagen ledig. (eller slappa eller träna) Kvällen = "Japan"-kväll med Kattis, Jossan, Soffan och Wolkert. :)
Fredag: Ledig. (förhoppningsvis antingen slappa, träna eller träffa Alex ;D)
Lördag: Dagen ledig. Kvällen: Haloween-fest med Alex och hans gamla skolkompisar. :)
Söndag: Slappa!!! xD

Usch, kan inte lovet va längre än vad det är? :O Har ju typ redan uppbokat! xD
Plus att jag ska träna med Lucia nån dag (det lär väl iofs gå att passa in under "träna" ;P), plugga, jobba med projektarbetet, slappa för mig själv osv. xD Men men, det lär nog ordna sig. Om det fortsätter såhär, kommer lovet bli GRYMT iaf! :D

Nu ska jag sova. :) Gonattkramisar!
/ Algot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0