2 saker om dagen...



1.
Dagen påminde mig om "det legendariska datumet" (förutom 17/12 ;P), 6/10, för flera år sen då det innebar nya pixi-böcker som jag så innerligt älskade. xD Iår fick jag ett grattis från en historielärare xD, grattis från några kompisar,gammalt godis brorsan inte ville ha och så fick jag välja middag ;) So much better! ;D Å andra sidan, för tio år sen hade jag förmodligen valt pixi-böckerna. X'P
Till alla andra som anser sig ha namnsdag idag (eller faktiskt har det och inte bara krånglar med stavningen, även om Jennie är finare än Jenny ;P), GRATTIS!  ;)


2. Jag fick G på matteprovet! :D Jag fick till och med ett VG-poäng! Fråga mig inte hur, but somehow. ;) I don't care, as long as I PASSED! :D Halleujah! :D X'P


Nu; krönika. Eller så äter jag först...

/
Jennie-som-sorgligt-nog-har-blivit-äldre-och-tråkig-och-dissat-pixi-böckerna :S xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0