Sweeties! :D

Till Sofie (svar på din kommentar i förra inlägget):
Säger tjejen som lägger sig halv 5 en vardagskväll :P

Haha, jag måste bara visa en gullig sak jag såg nyss på datan (då jag sökte profilbilder till bloggen, checka in ändringarna in infotexten btw ;P)




Nån av de där små krabaterna är Puma! :D Nån av de där små bäbisarna är vilden som just nu ligger i mitt knä och nafsar på min arm. xD I bet that it is the first one, den ser busig ut. Men hon vill inte berätta det för mig, så jag lär nog aldrig få veta vem av dem. :( :P Anyway, ni som träffat Puma lately, visst är hon lik sin mamma!? :O Mamman ser också ut att ha ganska litet huvud (minns inte, det va ju mer än två år sen jag såg henne), så det kanske ligger i generna. :) Sötheten gör det nog iaf ;)

Hugs!
/ Matte-Jen-som-trots-rivsår-på-handen-älskar-sin-lilla-katt x)

Kommentarer
Postat av: soffan

trodde det var Puma med kattungar xD

2009-11-06 @ 21:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0