Låt på huvudet & konstiga cravings :P

Kolla in mammabeckas blogg (bland mina länkar), hon har själv gjort en låt som hon sjunger i det senaste inlägget i sin blogg. :) Den är verkligen jättebra, har haft den på huvudet ett tag nu. Plus att hon sjunger superbra! :)

Igår va vi på bio; jag, Jennie, Steffi och Sofie. :) Det va jättekul, vi såg "A christmas carol/ En julsaga" med bland andra Jim Carrey som röster. Den va i 3D också, vilket gjorde den ännu coolare! :D När de i början svepte över staden med kameran, kändes det nästan som att man flög (alternativt åkte berg och dalbana) över staden! :D Ascoolt! Starkt tips iaf! ;) Tror att 3D är roligare än den vanliga versionen.

Har ni hört om konstiga cravings som en biverkning av svininfluensa-vaccinet? xD Well, nu har ni det iaf. X'P
Vaknade kl 4 inatt och va jättetörstig så jag gick ner och tog ett glas mjölk. Mådde genast bättre. Sen gick jag och la mig igen, brevid en sovande pojkvän som hade snott täcket. xD I alla fall, sov vidare och vaknade sen igen, minst lika törstig som innan. Så jag gick ner i köket, drack ett glas apelsinjuice och kollade på klockan. 04.45!
Under 45 min hade jag blivit vråltörstig, två gånger, då jag dessutom sov mellan gångerna! Weird! xD

Och nu sitte jag här med feber och ont i armen. :( Kanske bättre än vanliga svininfluensan, kanske inte. Hur som helst, är det inte kul! :S Men jag står fast vid det jag alltid har tyckt. Hellre hög feber än förkyldning! Det är mycket bättre, om man nu kan kalla det bra att va sjuk. :S xD Vilket man inte kan.

Nu ska jag tönta mig lite framför Sims. ;)
Kramar!
/ NiNNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0