Konstiga Algot!

Idag har jag vart på konstigt humör! Det började i morse med att jag mådde illa då jag vaknade och därför inte ville äta någon frukost. Så jag tog ett glas mjölk och ett äpple innan jag åkte vill MHG-uppvisningen. (som btw va jättebra)

Väl påväg dit (och även en del där) va jag världens dagdrömmare! Huvudet va som dimma, jag kunde inte låta bli att sväva iväg i tankarna lite då och då. X'P Sen ändrade jag humör efter ett tag och blev någorlunda normal igen.

Och när jag kom hem och skulle laga lunch till mig, Alex och brorsan, va jag en riktig virrpanna! :O Pastan kokade över, colaburken jag drack ur lyckades jag aldrig hålla kolla på var jag hade ställt och jag sprang hit och dit utan att egentligen ha koll på något. X'P

Sen blev jag väl någorlunda normal igen för resten av kvällen, om man bortser från julglädjen, men det är väl liksom normalt då man julpyntar ;)
Och nu mår jag lite illa igen :/

Hugs!
/ Algot


Kommentarer
Postat av: Soffan

hahaha förvirrade algot! xD :P förresten du glömde väl inte att se julkalendern i morse?xD Om ja, så kan jag berätta att den e sämst!? Typ i klass med Allram est!:O xD xD

2009-12-01 @ 10:33:46
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0