Jag tror på tomten, att han kommer hem, dit där jag bor!

BLÄ på att mamma köpte julmust idag. :( Jag får ju inte dricka förrän om en vecka typ! xD Nu har vi både julmust och pepparkakor hemma och jag har inte ätit/druckit ett dugg! Är man duktig eller är man DUKTIG? ;)

Hur som helst, så är det synd om duktiga mig. Jag är nämnligen sjuk. :( Massa kompisar är ute (eller ska ut iaf xD) och fira Jossan som blir 18 imorn, själv sitter jag hemma, omyndig och förkyld. :( Men om 1 månad och 3 dar så..;) Då är jag myndig! (och förhoppningsvis frisk! X'P)

Men jag tänkte faktiskt gå och kolla upp det där med immunförsvaret...Jag menar, det är inte normalt att bli sjuk så ofta som jag blir! :( Och om det mot förmodan är det, vill jag ha tips på hur jag ska få mitt immunförsvar att stanna på jorden oftare! Jag äter vitlök, jag äter apelsin, jag tränar, jag sover skapligt (kanske lite för lite, men jag vet många som sover mindre och ändå inte blir sjuka så ofta!) och jag tar hand om mig på alla möjliga sätt, ändå blir jag sjuk så jävla ofta. :( Nåt skumt är det...Och det skumma ska jag kolla upp och helst utrota! Typ nästa vecka, eller nästnästa. När jag hinner. :)

Btw, medans ni väntar på julmyset...Lyssna på den här underbart gulliga låten! :D

Tomten jag vill ha en riktig jul - Busungarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0