Bra film. Dålig dag.

Tänkte skriva lite seriöst för en gångs skull. :P Lovet har vart bra. :D Orkar inte uppdatera listan och allt blev inte som jag hade tänkt mig eller som det står där, men det mesta blev bättre. :D Förutom att jag inte kunde träffa Lucia och att jag inte tränade på hela vecka 44 (helgen innan, men inte sen). :S Bläh. Dåligt samvete! Får väl bättra mig den här veckan ;) Typ...:S xD

Dagen har vart dålig. Såg en jättebra film på Engelskan, filmversionen av "To kill a mockingbird". :D Slapp matten också, Graham skulle gå hem för han hade sjukt barn. Men där va väl typ de bra sakerna med dagen. :S Plus att jag nyss blev överraskad av en leksaksråtta och en buskatt som strök sig runt mina ben då jag satt och skrev. Haha, charmtrollet! :D

En till bra sak iofs, har fått ändra PH-tid. :D Usch vad jag blev sur på min tid idag, få stressa från den försenade engelskan till en PH-tid mitt i lunchen, och sen (om jag hade haft matte) ha 15 min på sig att äta, då typ alla andra har lämnat matsalen. :S

Lite fler dåliga saker; jag är avundsjuk på killar! :P Visst, de har väl kanske också små kroppsliga problem, men de slipper i alla fall PMS, röda damen, magont, trötthet, etc etc en gång i månaden. :( (och alltför ofta just då man INTE vill ha det) Unfair! X'P Mother nature kan väl i alla fall överväga att vända på rollerna, nu när så många andra könsroller har minimerats? xD

Inte det? Nähä, då ska jag nog sluta skriva nu, med risk för att annars ösa ur mig dåligt eftertänkta kommentarer. xD

Hoppas ni hade en bättre dag än moi!
Hugs!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0