Balett och internationella relationer (?!?)

Tjolahopp! :P

Första gången jag bloggar i skolan på jag vet inte hur länge! xD Och anledningen är helt enkelt uttråkning. Facebook har jag redan kollat, bilddagboken likaså och då fanns det liksom inte så mycket mer att göra än att blogga eller plugga. Och då valde jag blogga. ;) Haha nej, jag har pluggat en del också, men efter att ha skrivit typ en tredjedels sida eller lite mer, tog det stopp. xD

Konstigt egentligen, i bloggen kan jag babbla på som en galning utan att det tar stopp. :S (fast jag stoppar det för att inlägget inte ska bli alltför långt och tråkigt :P) Men uppgiften ska in inatt kl 23.59 iaf och den behöver inte vara klar för det är bara en första skiss. So I'm calm. :)

Anyway, ikväll ska jag på balett med Alex. :) Det ska bli trevligt! :D Hans gamla skola, årskurs 3:orna ska ha uppvisning på sin projektföreställning. Den låter jätteintressant och det blir nog nice. :) Jag gillar föreställningar och sånt, borde gå på det oftare. Och musikaler! Me like, me like! Nä, jag får förbättra det ;)

Nu ska jag nog plugga ändå, så att F har någonting att kommentera då han läser min skiss. xD Annars känns det ganska meningslöst att lämna in den för feedback. Men hittils har jag skrivit typ 1 1/3 sida. Och mer ska det bli. X'P Och om typ 20 min ska jag ha möte med D och diskutera svenskabetyget. Jag måste ha MVG! Paniiiik! xD

Ha det bäst alla, och glöm inte att det bara är typ 4 dagar kvar till helgen! ;)
Hugs!
/ Ninni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0