Back then I swore I was gonna marry him someday, but I realised some bigger dreams of mine...


"When all you wanted, was to be wanted. Wish you could go back, and tell yourself what you know know"

Inte för att jag önskar att jag kunde gå tillbaka, men i alla fall. :P Eller jo, kanske lite. :P Men inte för att ändra något. Everything happends for a reason. Or not everything, but some things.

Satt nyss och läste min gamla blogg från då jag var 14/15 år. HAHA, tänk va dum jag va då ibland. xD Detta säger jag med kärlek, och om några år kommer jag säkert sitta och skratta åt det här inlägget, "som om den naiva 17- going 18- åringen jag var då kunde något om livet". xD Men seriöst, mer än då jag var 14/15, vet jag i alla fall nu. ;) Och det är väl tur det. :D

Nä, nu ska jag sova. :P Inte bra att sova på eftermiddan. xD Man blir så pigg på kvällen då. But I had to. X'P
Avslutar med ett youtubeklipp med Taylor Swifts låt "Fifteen". :)
Gonatt sovgott!
Hugs!
/ Jennie




Kommentarer
Postat av: Soffan

Joo sova på eftermiddagen är jättebra!:D :D xD

2009-11-04 @ 23:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0