"Sa du Portugal?" xD

Hejsan svejsan i blåbärsbusken! xD

Jag vet jag vet jag vet, jag har inte bloggat på typ 2000 år och 533 dagar. xD Och en timme. :O Haha nej då, men jag har helt enkelt inte orkat skriva. :) Känns ju dumt att skriva bara för att skriva liksom, fast man egentligen inte vill. Egentligen är jag inte så pepp på att blogga nu heller, tänkte mest tala om att I am alive. xD

Och sen vill jag också säga att man kan ha väldigt kul med SL:s reseplanerare...xD
"Sa du Portugal"?
"Ja!" (såklart gjorde han inte det X'P)


eller:

"När vill du åka?"
"Igår"
"I morgon"

Nä, nu ska jag gå och sova en välförtjänt (? xD) sömn på i alla fall 7 timmar/ 7 ½ timmar eller nåt :)

Hugz!
/ Ninni

Kommentarer
Postat av: soffan

hahahahahahahaha xD sl alltså xD

2009-05-11 @ 12:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0