Lite mindre sol & mer innehåll xD

Känner att förra inlägget blev väldigt sol-inriktad, men whatever. xD

Temaveckan lär bli ok, min grupp ska modernisera en del av Macbeth av Shakespeare. Inte hört så mkt om den pjäsen innan så det blir nog intressant. :) Plus att vi ska driva med lärarna i skolan, haha. (A) Det blir nog bra. :) Hade dock fått lite mer pluggtid i skolan, men men...Det löser sig nog, hopefully. Bara historia, webbdesign och naturkunskap (och pjäsen) kvar nu...Hold on. ;)

Annars sitter jag just nu och lyssnar på nostalgimusik, right now it's bubbles. xD Haha, tidigt 2000-tal så det bara smäller om det! xD

Och ikväll ska jag väl plugga lite, hopefully. Naturkunskapen och historian ska in i slutet av veckan, webbdesignen på fredag och pjäsen ska spelas upp på fredag så hittils är det lungt. Men sådär får jag inte tänka, för då blir det kvällen innan. :S Aja. xD

Hugs!
/
Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0