Lite mer seriöst (NOT xD) inlägg ;P

Och nu känner jag att jag först inte skrev på typ 10 dagar och sen bombade med bara schlagermusik. :S xD Men men, annat har hänt i mitt liv också, ni behöver inte oroa er för min mentala hälsa. X'P (I think?) ;)

Jag har bara inte haft tid och framförallt ork/inspiration till att skriva. Ibland har man helt enkelt inte lust. :) Och det är väl bättre att skriva om musik från hjärtat än att skriva ner info om dagen som nån himlans viljelös robot? xD Ok, jag är nog rätt trött nu med tanke på mitt flumm...

I alla fall så inte bara överlevde jag(vi) utan KLARADE orienteringen idag. :D Fick alla rätt, sen dissade vi en iofs, men det fick man göra. :) Min idé om att klara banan själv och va duktig sprack ganska snabbt, men men. xD Orientering är väl helt enkelt inte min grej. Men nu slipper jag det för resten av livet (hopefully)!!! :D Halleluja gånger 50 000 ungefär! :D :D :D :D

Aja, ha det bäst! :)
Det ska jag iaf (A) xD
Kramar!
/ Jennie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0