Försök inte ens förstå, men jag försöker få lite terapi här :P xD

(angående rubriken, ni som tror att ni står mig tillräckligt nära för att kunna få ett svar får fråga vad jag menar :) )

Asså F******N vilken härlig känsla! :D :D :D
The winner takes it all, det är en låt jag genom tiderna fått uppleva ganska mycket, och i vissa (många :S) perioder som förloraren. Man klarar helt enkelt inte av att släppa taget om någon eller något. Och så står man där, "the loser standing small", och tittar sorgset på vinnarens glädje.

Men nu, fatta hur j*vla mycket och i hur j*vla många år jag har längtat efter detta, nu var jag vinnaren. Och f*n vad skönt det kändes! :D Eller vinnare och vinnare, men jag tog inte de vanliga gamla stegen i alla fall, stegen mot förlorarstigen. Istället sträckte jag på mig, log självsäkert och vandrade åt det motsatta hållet. Och det borde väl på något sätt i alla fall klassas som en vinnarsida? At least I would say so.
Jag är FRI! :D

(nej jag är inte mentalt ostabil eller nåt! Bara glad. :D)

Kramar!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0