Ett bevis på att man kan ändra åsikt...

Ni som har diskuterat melodifestivalen med mig under de senaste dagarna har säkert hört mig babbla på om att  "Malena får komma tvåa eller så, men INTE VINNA! En operalåt kan inte vinna!". Well, efter att ha sett hennes uppträdande igår var jag fast! Jag hejade som en tok och längtade efter låtreprisen redan efter hennes framträdande så att jag skulle få se igen. xD Seriöst, snacka om att ändra åsikt snabbt och ordentligt!

Nu har jag lyssnat på låten fyra gånger irad, och jag tröttnar inte! (och mer lär det bli innan jag sover , vilket iofs är ganska snart. Men då förstätter jag imorn påväg till skolan, då jag precis ska lägga in den på mp3:n ;P)

Så sjukt fint, att någon kan ha en sån röst! :O Och melodin är ju inte fel heller, speciellt inte då den har lite technoinfluenser här och där. :) 

Kan inte fatta att hon kom bland de sista dock...:O Men men, europa är väl inte lika faschinerade som lilla moi...xD Dessutom är det ju likadant varje år; svenska tror högt om Sverige, Sverige kommer dåligt. ^^
Tycker dock att Norge, vinnaren, va lite överskattad. Visst, han är bra och söt, men sådär ÖVERLÄGSET bra och söt va han ju inte...:S

Kramar!
/ Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0