Vad har staterna gjort med mig? xD

Igår hade vi utvecklingssamtal, och efter det gick jag och mamma till ett fik i Liljeholmen och fikade, vilket vi alltid nu under gymnasiet har gjort efter utvecklingssamtal. :) Mysig tradition! I alla fall, på fiket spelade de någon slags countrymusik. Jag visste inte vem eller vilka det var, men jag visste att jag gillade det grymt. Mamma gick och frågade vilken skiva det var, och de svarade Johnny Cash. Jaha, att jag inte visste det, tänkte jag...Han är ju känd. I alla fall, bestämde mig för att kolla upp honom på youtube sen och ev föra över lite låtar till mp3:n.

Sagt och gjort, nu sitter jag här, har nyss lyssnat på 3 Johnny Cash-låtar och diggat alla och håller för fullt på att föra över till mp3:n. Okej, Taylor Swift är en sak. Hennes låtar påminner lite om det jag brukade lyssna på innan, lite mer åt country-hållet i vissa låtar bara. Men Johnny Cash? Vad har det blivit av mig där borta i Amerika? xD

Inte nog med det, jag har på senare tiden blivit extremt förtjust i hattar (fast jag äger bara en snygg för tillfället xD) och skjortor. Och jeans till. Så sprang jag omkring halva melodifestivalskvällen med kompisarna i lördags (andra halvan vad jag tvungen att leka schlagernörd X'P), och stortrivdes. Och jag ångrar starkt att jag inte köpte en cowboyhatt i USA.

Det tål att tänkas på..Med oro!
Kommer jag flytta till Texas och driva boskap efter gymnasiet? X'P


Kommer min framtida man se ut såhär? X'P

xoxo!
/ Yänn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0