I miss USA/ Nattsurfande / XXI

Sitter just nu, alldelles för sent på natten, och saknar USA. I miss Tatiana, Whitney, Ray, Rita, Diante, Lorraina, Pierce, Leylan (ir vad han nu hette, jag fick aldrig grepp :S xD) , huset (biiig and cool :D), naturen, bergen, de roliga skyltarna vid vägkanterna, shoppingen, maten vi fick hos värdfamiljen, värmen, kvällsbönerna, alla mysiga spelstunder, Tatis "väldigt lugna" bilkörning ;), den mysiga musiken, chocolate chip cookiesen, ja till och med kyrkan. (delar av den xD)

Usch, jag vill tillbaka! :O

Men men, tilsvidare får jag sitta och glädja mig åt minnerna :) Just nu sitter jag inne på forever21.com och saknar allas vår XXI. :) De har såå snygga kläder där! :D På hemsidan också, undra om man kanske kan beställa hem nåt? :) Men dels kostar frakten, dels måste jag växla till USD och dels vet jag inte ens om de kan skicka till Sverige. Förmodligen kan de det iofs. Men jag får se. Could be worth a try. Jag menar, titta bara på de här..:)


















Och där försökte jag ändå begränsa mig till några att visa. xD
Nä, jag hoppas verkligen att Forever 21 kommer till Sverige, som enligt rykterna! :) Och att det inte är så hemskt dyrt där som det är på t.ex. Topshop. Det är ju billigt på XXI i USA (mycket är billigare där iofs xD), borde inte det räcka? (A)

xoxo
/ Ninni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0