Take me back to the house in the backyard tree...

Usch! Ineffektivitet! Inte bra! Precis vad jag INTE behöver.
Ni läste kanske mitt inlägg innan det innan detta, som hette "Jennie goes duktig"? Well, nu är det snarare "Jennie goes oduktig". :S

Istället har jag spenderat kvällen med att frossa i musik av Taylor Swift (mestadels), men även Tim McGraw, Faith Hill och lite annat :) Jag känner hur meningen börjar bli "Jennie goes country-nörd". :D Haha nej, men det är faktiskt bra musik :) Speciellt Taylor Swift :) Har haft Mary's song (oh my my my) på huvudet hela kvällen, därav bloggrubriken som är en del av hennes text. (och också ett uttryck för min saknan av tiden utan plugg och ansvar)

Så, nu tänkte jag plåga er lite också med låten, så att ni får den på huvudet. ;) Haha, om ni ens får det. xD Worth a try (6) ;)

Taylor Swift - Mary's song (oh my my my)



Ps, ledsen att det blev High School Musical-version, men det va den jag hittade som inte var blockerad, ofunktionell att "bädda in", barnversion, sjungen av en basröst, osv. :P Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0