Period nr 10 859 xD




Haha men som ni säkert noterat har jag ganska mycket perioder då det kommer till musik. Ett tag är det Blümchen, Blümchen, Blümchen, Blümchen. Sen Kocky, Kocky, Kocky, Kocky. Månaden efter blir det Mamma, Mia, Mamma Mia, Mamma Mia.  xD Sen blir det Mia Rose, Mia Rose, Mia Rose. (typ den ordningen, lite gick de kanske in på varandra men :P) Och sen ABBA, ABBA, ABBA, ABBA ett bra tag. :P Nu har det ändrats igen och blivit Taylor Swift, Taylor Swift, Taylor Swift, Taylor Swift. X'P Hon är så sjukt grym! :D Egentligen är väl en del av låtarnas innehåll ganska meningslösa, men feel-good-låtar liksom. :) Och en del, för att inte säga flera, har en vettig innebörd. :)

Jag undrar lite vad som orsakar dessa perioder. Är det brist på nytt material att lyssna på? Eller lyssnar jag för mycket på det jag har så att jag lyssnar sönder det? Jag vill ju inte lyssna mindre liksom, när det är så bra. (A) Hmm, det får väl va ett mysterium ett litet tag till. :P

Hur som helst så köpte jag "Fearless", hennes nya och andra album, idag. :) Dagen det kom ut på haha. xD Det va ganska kul, för jag satt och lyssnade på hennes låtar på tunnelbanan och förundrades över hur bra de var, och så helt plötsligt såg jag reklamaffischen om att hennes nya album fanns att köpa från och med den 11 Mars, och dagen jag såg det va igår, den 10. :P I couldn't help it, had to go and buy it today after school. :) And so I did! :D Och nu ska jag sluta prata engelska. xD Haha, jag skrev nästan parta engelska. X'P

Nu ska jag försätta sönderlyssna skivan lite till. (A) Haha nej då, det här är första gången jag lyssnar. :) På skivan iaf! Låtarna ska vi nog inte prata om (A), har lärt mig många av dem på en del dagar. xD Illa, illa. Bara att räkna ner till nästa musikperiod då. X'P

Kramar!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0