Monster i farten ^^

Ville bara varna för föregående inlägg, att när jag skriver sånna där sentimentala inlägg är det ofta PMS-monstret (eller bara trötthet) som ligger bakom, så ta dem med en nypa salt. Det finns sanning bakom inlägget och jag är bekymrad över det jag skrev om, men världen har inte gått under och jag kan inte veta säkert än. (även om chansen är stor att mina aningar stämmer :(  )

För övrigt borde jag bekymra mig om plugg istället för killar(killen). Skulle nyss gå och helhjärtat försöka (eller ialla fall försöka) jobba med engelskan, där vi har open book-exam imorn. Istället blev det till att helhjärtat sätta sig vid datorn och föra in de Taylor Swift-låtar på mp3:n som jag inte hade innan. xD Men mina damer (och herrar?), SEN ska jag göra engelskan. ;) Och förhoppningsvis få lite sömn inatt också.

Min kära mamma satte sig och skrev ett tackbrev till värdfamiljen i Utah idag. :) Jättegulligt brev och jag tror de blir glada, men såklart ska hon överdriva. xD "Vi ska gå med Jennie till mormonkyrkan och kolla, det ska bli så himlans kul, tjofaderalla!" Ok så skrev hon inte exakt, men iaf. xD Och det hon sa till mig förut va "Du får gå dit om du vill, men jag tänker INTE följa med!". Hmm, hmm. Mormon eller inte, budordet "Du skola icke ljuga", borde hon nog plugga in.

Nä, nu ska jag återgå till att helhjärtat fixa med mp3:n. :D Och sen ska jag helhjärtat (?) plugga engelska. Mitt hjärta behöver annat att tänka på än kärlek just nu. Och den kärlek somär värd att tänka på är den till min familj och mina vänner. Annan kärlek är bara dumt att hoppas på, because all it does is to make you dissapointed, om och om igen.
Och nu är det nog med sentimentala inlägg för idag.

Ha en trevlig (are) natt! (än vad jag kommer få) X'P
Hugs!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0