Jennie goes duktig :D

Har kanske inte riktigt såhär mycket plugg, men känns nästan så :S

Bortsett från den här korta bloggpausen, har jag nu pluggat ordentligt utan pauser (mer än då telefonen ringde, men det kan man ju inte rå för :P)  i kanske en timme och skrivit klart svenskan, läsloggen. Nu är det bara civicsen kvar, sen kan jag pusta ut för i kväll i alla fall. :) (borsett från det jag ligger efter i, men jag orkar inte bry mig om det nu, jag är faktiskt sjuk!)

Föressten, varför gör man allt så otroligt effektivt kvällen före/dan det ska in, men otroligt ineffektivt en vecka innan? :S Tänk vad mycket tid man skulle spara och oro man skulle slippa om man gjorde allt en vecka innan! Men det lär nog vara ett evigt mysterium för oss gymnasieelever, för min del tyvärr ganska olösligt förmodligen. :S

Men men, nu har jag vart duktig och nu ska jag gå tillbaka och fortsätta vara duktig. :)
Och fortsätta bombadera min stackars hals med te, i hopp om att den blir bättre tills imorn. Trött på vara en kråka i mänsklig skepnad, med halsont! :S

Hugs!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0