Idag gjorde jag klart presenten till...mig xD

Juste, unnade mig två presenter idag. :)
Båda kan ni se på bilden brevid, och nej det är inte gitarren. xD Det är pappas gamla, för den jag fick då jag fyllde år har en massa strängar som krånglar så det är oftare jag inte kan använda den än då jag faktiskt kan använda den. :/ Sad but true.

Anyway, den ena ligger i påsen långt ner till vänster men vad det är i tänker jag inte säga. :P Den andra har jag inte köpt utan gjort själv, en ackordbok till Taylor Swifts låtar. :) Haha, väldigt avancerad! (not!) Men jag blev glad i alla fall, trots att jag visste vad jag skulle få. X'P Ok det där började låta töntigt. Men ibland måste man faktiskt ge sig själv presenter också, det är man värd! Och jag ville ju ha hennes låtar utskrivna så varför inte alla samlade liksom. :) Rosetterna på sidan var liksom bara en prick över i:et, gulligt gulligt! ;)

Så, nu ska jag läsa lite. :)

Natti Natti!
/ Jennan












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0