En superkraft...

Vilken superkraft skulle ni välja om ni fick ha en?
För mig är det olika, men just nu skulle jag bli väldigt glad om jag kunde läsa vissa människors tankar, eller i alla fall förstå varför de gör som de gör.

Sen vorde det ju såklart inte fel att kunna flyga, vara osynlig, vara überstark, vara på fler platser samtidigt, och så vidare. :) Men nu sa vi ju en sak och då tycker jag vi håller oss till det. ;)

Btw, imorn är det utvecklingssamtal. Så den enda superkraften jag behöver nu är någon som gör att mamma skärper sig och inte blir pinsam. xD Haha nej jag skojade bara, hon brukade sköta sig. Spec nu när det bara är hon och inte båda föräldrarna. :) I'll be fine. Synd att vi inte är lediga på onsdag bara. Istället blir det filmkunskapsprov och sluta 17.00. Jippie! :S

Ha det bäst!
/ Ninni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0