You...you don't have a belly button? :O

- No...
- Why not?
- I don't know.

Alla har vi våra små nördiga intressen och nördiga beroende av olika tv-serier/ filmer. Eller många av oss i alla fall. Själv såg jag nyss avsnitt 7, säsong 3 i Kyle XY. Bara TRE ynkla små avsnitt kvar alltså, sen kommer jag aldrig mer få se ett nytt Kyle XY-avsnitt. Aldrig! Så himlans tråkigt!

Jag är inte den som blir beroende av serier annars. OC följde jag aldrig, Gossip Girl har jag bara sett några avsnitt av, likaså Desperate Housewifes och Greys Anatomy. Lost har jag knappt sett, inte heller så mycket av Ugly Betty och CSI, av alla olika former, tycker jag är dötrist. Men Kyle XY har på något sätt fångat mig och gjort mig beroende. Så som en del kan prata på om gårdagens avsnitt av Desperate Housewifes till exempel, så kan jag prata på om någon episod av Kyle XY.
(de få tillfällen jag får att prata med någon, hur kommer det sig att så få människor upptäckt tjusningen med denna fantastiska serie? :S xD)

Nu vill jag inte spoila alltför mycket av serien för de intelligenta ;) människor som faktiskt ser den, men jag hoppas verkligen att de sista avsnitten är bra! De är ju dessa som oftast bidrar väldigt mycket till helbilden av serien. Och manusförfattarna skulle bara våga (inte för att man kan göra något åt det nu xD) para ihop Kyle med Jessie istället för Amanda! Kymanda är f*n det bästa tv-paret ever! De skulle bara våga låta Cassidy eller någon annan förstöra för Kymanda! Inte heller får de förstöra mellan Josh och Andy! De är nog tvåa om titeln, haha :P Sen hoppas jag väl lite på Leclan, men det är väl redan ur bilden I guess. xD På något sätt skulle jag även vilja att hoten mot Kyle försvinner, i alla fall för några år, så att han kan leva ett (för att vara Kyle) normalt liv. Det vill säga rädda världen, fast utan att ha fiender. ;) Haha. xD

Well, förr eller senare vet jag hur det går :P Vill gärna dra ut på det så mkt som möjligt, för då har jag ju avsnitten kvar och
därmed nya Kyle XY-avsnitt att se på. Men vi får se hur det går med den saken, det är ju så spännande! ;)
Nu ska jag gå och duscha iaf, för att sen åka in till stan med mamma då hon kommit hem.

Ha det bäst alla!
Och grattis ni som nyss fått sommarlov/tagit studenten/ fått semester eller liknande! :)

Kramar!
/ Jennie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0