Smått och gott café xD

Hellu!
Under senaste dagarna har jag...

-Vandrat/tältat med skolan, mysigt :)
- Sett Alexander Ryback uppträda i Vällingby :) F*n va coolt att de valde lilla V-by av alla ställen ;)
- Cyklat till skolan eller ok, inte till skolan, men till Centralen påväg till skolan. ;) Vi fick begränsa oss lite men tur och retur blev det iaf ca 2,8 mil så det är ju inte illa iaf ;D
-Gått omkring och vart nervös över allt och inget, bland annat graderingen på söndag. Kommer jag klara den...? Wish me luck iaf! :D
-Fått veta att jag kommer få MVG i Engelska B och Filmkunskap, samt VG i tyska 4 och matte B. Tyskan var jag väl kanske lite missnöjd med men de andra; me like :)

- Blivit galen av otålighet över hur det gick på Webbdesignen, om jag fick MVG eller inte...Detta resulterade i ett mail som skickades till läraren ikväll. Hoppas han inte tycker jag är tjatig, haha (A) Men han sa ju faktiskt den här veckan (A) :)


och lite annat, skrev mer egentligen men det försvann på nåt mysko sätt så det får räcka med det här. :P Se det som ett smakprov xD, vill ni veta mer spännande saker får ni fråga ;) X'P
Ha det bäst!
Kramar!
/ Jennie


Kommentarer
Postat av: Soffffisk

Du har gjort så mycket! xD hahah :P :) Jag vill också tälta xD

2009-06-09 @ 12:37:37
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/
Postat av: soffan

föresten algot du har en väldigt vintrig bild xD dags å byta till nått somrigare kanske?xD :P

2009-06-09 @ 12:48:49
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0