Guess what?!? :D

Jag är KLAR med den allra sista uppgiften för 2:an på gymnasiet! :D Inskickad och allt! :D F*n va nice! :D
Okej att jag kanske inte gjorde mitt bästa, kunde ha skrivit den bättre, men jag tror och hoppas att den inte påverkar betyget negativt. Vad kan en lärare förvänta sig, av en elev som är halvt sovande efter en vandring med klassen och som gör sista uppgiften innan sommarlovet liksom? Att man ska skriva den bästa texten man någonsin skrivit? I don't think so...:S xD Sorgligt, men sant.

Nu ska jag försöka (Wish me luck ;P) koppla bort de sista ångest-tankarna om att "jag borde ha gjort naturkunskapen och historian bättre" och istället gå och lägga mig och drömma om sommarlovet, som är här om en vecka! :D

Natti natti!
/ Halvt-sovande-Jen

Kommentarer
Postat av: sooofiskus

Gosh vad skönt det måste kännas!:D jag är verkligen avis på dig algotpalgottotilot xD okay don't even ask xD Jag är på flumibumilumi-humör xP



Men ärligt jag är avis över att du är klar med allt som du ska vara klar med innan sommarn!! soooo jealous!!:D :D :( xD

2009-06-04 @ 10:17:36
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0