Och Jennie svamlar vidare...


Gammal bild på busungen, men ack så söt :D (A)

Zdravo! ;P

Idag har jag varit sjukt seeg, jag skyller på folket som inte ville åka skridskor med mig. (A) :( Haha eller ok, inte kunde, men i alla fall. xD

Anyways, det har vart mysigt att sega. :P Har tittat på top model canada (men man tröttnar efter ett tag xD), kollat på Trollkarlens Hemligheter (fånigt sätt de visar programmet på, men intressant att få veta hur saker verkligen går till), slappat vid datorn och kvällen lär bli ungefär likadan. :P Förutom en sak; jag ska övningsköra! :D Det va på tiden, haha. ^^ Va ett bra tag sen jag gjorde det senast. :S Men det ska nog gå bra, hopefully. :)

Juste, igår fick vi veta en ganska intressant sak på naturkunskapen, vi satt och räknade antal kalorier i ett normalt mål på McDonalds. Som tjej ska man ha i sig ungefär 2000 kalorier per dag, och uppdelat under dagen, vilket gör ungefär 500 kalorier per måltid. Gissa hur många kalorier det är i en måltid på "Den Gyllene Måsen" om man väljer en Big Mag, en mellan pommes frites och en mellan coca cola?

1010.

Genast har man fått i sig halva delen av dagens kaloriintag...
Det får en att tänka efter lite, right?

Och nu avbröts jag mitt i bloggandet av att morsan skrek "hjälp, Thomas"..Tydligen hade det börjat ryka i köket pga matlagningen och brandlarmet gick igång. :S xD Drama på hög nivå :S Hur som helst, efter två öppnade ytterdörrar tystade vi ner det och allt löste sig. Haha, men Puma sprang in då jag öppnade dörren och tittade frågande på oss "galna människor". xD Stackarn, inte så lätt då man inte förstår vad ett brandlarm är...

Back to subject, trots allt ska man ju inte bry sig för mycket om det där. Vill man äta på Donken nån gång, ska man göra det! Man måste ju unna sig trots allt, och man lever bara en gång. ;) Det jag försöker säga är, att man kanske inte ska äta på MD varje dag. xD Men det tror jag redan att ni vet. X'P

Nu får det va slutbabblat, nu ska jag ut och övningsköra. :P Wish me luck. ;)

Kramar!
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: soffan

hahah du och dina blogginlägg xD Sooo underhållande en tråkig dag i skolan alltså xD xD Hahah jag menar då inte att det är läsbart material bara på skoltid då xD även annars också självklart ^^ suck vilken tråkig kommentar det här blev nu då :0 xD

2009-01-27 @ 11:55:17
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0