Thinking I'd be strong there. But I was a fool, playing by the rule...

Tjolahopp! :P
Dagen har varit helt ok, lite slapp sådär. Lite för slapp kanske..Men tränat har jag gjort i alla fall. (A) Och det gick bra, kom på att jag har saknat det under lovet. :) Eller kanske inte tänkt så mkt på det under lovet, men det kändes bra att träna. :D Er som säger att  "det känns så bra efter man har tränat", det är verkligen sant. Men med rätt träningsmetod, känns det även bra DÅ man tränar. ;P Sen va jag kanske lite senil efter lovet, men det måste man ju få va :)

Och jag vet jag vet jag vet, jag borde skriva om Norrland och lägga in bilder på bilddagboken osv. :P Men mina damer och herrar (?); jag orkar inte. xD Gör det någon gång, men när kan jag inte säga. X'P Jag hade en askul vistelse i alla fall, det räcker väl att veta tills vidare? (A) Sen finns det ju något som heter telefoner och msn, så fråga på ni bara. :P Och ja, inlägget "And now I know what they mean" handlade om vistelsen. Där har ni en ledtråd...xD

Nä, nu orkar jag inte skriva mer. :P Hade nån asbra idé om vad jag skulle skriva om tidigare idag, men det verkar jag har glömt. Dyker det upp ett inlägg vet ni varför iaf. xD Eller så är det ännu en ursäkt för att slippa plugga. :S Usch, pluggåret börjar inte bra. :/

Hugs!
/ Ninni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0