Årets deppigaste natt?

Hörde av en klasskompis idag att gårdagen skulle va "årets deppigaste dag", pga att det va en måndag, mörkret, lång dag, osv. Vet inte vart hon hade fått det från, om det va en tidning eller undersökning, men hey..det verkade ju stämma. :S Usch, och efter inatt verkar det stämma ännu mer. :S

Vaknade vid 5, satte mig upp för att rätta till täcket, la mig ner igen, och boom!, rakt med huvudet på fönsterbrädan. :S Jag hatar att den är så ivägen, skulle gärna såga bort den eller nåt om det gick, men tyvärr blir det nog lite svårt. :( Har hänt tidigare att jag slagit i huvudet, men aldrig såhär illa. :S Tack vare detta har jag haft huvudvärk HELA dagen, trots att jag på eftermiddagen försökte sova bort det. Men jag ska inte klaga över tiderna idag, började 8.30 och slutade 11.55. ;) Varannan tisdag 11.40 och varannan 11.55. ;D Ah, jag älskar tisdagar numera (A). xD

Får hoppas att huvudvärken försvinner i morgon i alla fall! Inte kul med en skoldag 8.30-17.00 och ständigt isittande huvudvärk. :S Jag ska hålla tummarna! :) Och gå och lägga mig, så att chansen finns att det blir bättre. ;P

Kramar!
/ Ninni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0