People need hope, people need lovin', people need trust from a fellow man...

Ok, jag ska ska ska skriva mer om Norrland. xD Lite lite info på den fronten so far :S Men det kommer när jag har tid, plus lite bilder :) Skulle dock ha fotat lite mer, usch varför är jag alltid så dålig på att fota då jag borde gjort det och bra på att ta onödiga bilder vid onödiga tillfällen? :S Bakläxa till mig! xD

Iaf, apropå onödigt..Har spenderat en hel eftermiddag på onödigt tv-tittande och surfande, då jag egentligen kunde ha skrivit klart historian. Skäms Jennie! :( Men vet ni vad; NU ska jag bli klar! :D Wish me luck...
Tur att vår historialärare är en ängel! En sådan lärare som inte bryr sig till punkt och pricka om inlämningstider. Sådant gillar man, för kvalitet är bättre än kvantitet mina vänner! Eller hur man nu brukar säga...

Nya schemat är ok, jag slipper missa lika mycket webbdesign (bara typ en kvart jag missar på torsdagar, förut kunde jag va där en kvart xD)  och så slutar jag 11.40 varannan tisdag och 11.55 varannan. Inte dåligt alls! :) Tyvärr har vi inga sovmornar (jo vissa måndagar då man inte går på general workshops) och så slutar jag fortfarande 16.35 på fredagar. Sen slutar jag även 17.00 på onsdagar, men det är pga filmkunskapen så förhoppningsvis är det ett kul ämne. Imorn vet jag. ;P

Nä, nu ska jag plugga. Har uppdaterat liite iaf ;)
Kramar!
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Soffan the sheep xD

Gosh vilka intressanta ämnen ni får läsa på ikg :0 Jag är lite avis (a) xD Jag tycker verkligen synd om er med tiderna på schemat...17.00 och 16.35 liksom!? Vad är det för elaka tider? :0 :P Jag tror era lärare behöver äta lite fler pepparkakor ;) Och ja du måste skriva mer om norrland i want to know everything! :D :D Okay, det finns något som heter telefon..men telefoner är läskiga påfund :S xD



Hoppas du får en trevlig skolvecka! :)

2009-01-14 @ 22:51:21
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/
Postat av: Jennie

Japp :) Längtar tills psykologin och filosofin dock (A) Men det är i trean :P

Japp, men de som har kinesiska har det värre för de slutar 17.00 på tisdagar och torsdagar också. ^^ My t.ex slutar 16.30-17 typ fyra dagar i veckan. :S

Haha :P Kan ju berätta imorn då vi ses också ;P



Jopp, desamma :D Det som är kvar av den dvs xD

Kramar

2009-01-15 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0