Brum brum...

Och så till det ni säkert undrar (eller inte xD), hur gick det att övningsköra?. :P Jo, det gick bra. :D Kändes lite ovant efter så lång tid, men ganska snart satt det där igen. :) Fick inte lämna parkeringen den här gången heller :(, men däremot fick jag:

- Växla mellan ettan och tvåan, fram och tillbaka, fram och tillbaka. :P I början va jag förvånad över hur bra det gick, nästan chockad, men sen lugnade jag ner mig och i helhet gick det väl rätt ok. :) Avslutade då det gick som bäst. ;)
- Köra fram, backa, och sen svänga. :P Svårt att förklara, men en såndär backning man ofta ser amerikanska filmer. Ok, det där säger nog ingenting. :S Ritade i paint nyss för att visa, men av nån anledning vägrade bloggen ladda upp bilden. :S Men man kör rakt fram,svänger lite framåt åt vänster, backar lite åt höger och tvärsvänger ännu mer åt vänster. Typ. X'P Trodde att det skulle va typ omöjligt, men det gick, efter lite tid och frustrerade suckar. xD
- Träna på att inte störas av vindrutetorkarna och att hantera dem, usch vilket väder det va. :S
Alltså jag behövde inte åka skridskor idag, fick ofrivilligt åka skridskor direkt jag gick utanför dörren eftersom att skorna va så platta och hala att jag inte kunde kontrollera dem på isen och ramlade pladask på marken. :S xD
- Starta i backe (ingen märkvärdig backe överhuvudtaget), men tillräcklig för att bilen skulle rulla pyttelite om jag inte hade i handbromsen.

Och; nästa gång får jag troligtvis lämna parkeringen! :D

Hugs! ;P
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0