Test :P

För att visa min uttråkan :P
Hittad på en annan blogg;
http://candis.blogg.se/index.html


4 av mina favoritprogram:
- Kyle XY, helst skulle den va på fler platser än en (A) xD
- Svensson Svensson (That's me, don't klaga ;P)
- Friends (Hur kan man inte välja den? xD)
- Are you smarter than a fifth grader (Har väl ingen riktig fjärde, men jag valde den för att ha valt nån xD)

4 saker jag gjorde i går:
- Var hemma, studiedag :D
 - Märkte att jag hade massa feber :S
- Gick och lämnade "Dirty Dancing" som jag hade hyrt kvällen innan + köpte lunch
 - Tittade på Mary Poppins :D

 4 saker jag ser fram emot:
- Att bli frisk ^^
 - Lördag, hopefully :) Shopping på dan och något skojsigt på kvällen :) (i hope xD)
 - SALT LAKE CITY, 18 Februari - 4 Mars! :D :D :D Och att få veta vilken värdfamilj jag kommer ha under tiden! :)
 - Cypern i sommar :D

4 favoritrestauranger:
 - Olika sushiställen :D
 - Taco Bar (typ xD, gott är det iaf :P)
- Subway (jag vet jag vet, men det är ju gott (A) )
- Frasses (A)

(hmm, bara snabbmatsställen typ :S Skärpning Jennie!!! Men jag gillar kinamat och sånt också..Om det gör saken bättre X'P)

4 saker på min önskelista:

- Att bli frisk
- Att få veta vilken värdfamilj jag får i Salt Lake, INNAN jag är där ;) (A)
- Att gitarrsträngarna går att fixa, gärna snart (A)
- Att jag och alla jag bryr mig om får ett härligt år 2009 ;D
 

4 personer som jag utmanar:
 - Jag
- orkar
 - inte
 - utmana,

gör testet om ni vill. xD

Airhugs! (tro mig, ni vill inte också bli sjuka xD)
/ Jennie med en hals som är  #!!"%&#¤! !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0