Nina Pretty Ballerina...

Dagen har vart helt ok. Allt Hjärtans Dag. ^^ Fast för min del har den spenderats i Skärholmen och i stan, med mamma och en hel del shopping. :P Vi skulle hitta nåt jag kan ha i kyrkan i SLC och det gjorde vi i och för sig, men en hel del annat blev det också. :) Alltid kul att shoppa! Dock va kyrkkläderna hemskt jobbiga att hitta. Det är inte min stil helt enkelt! Strikt och tråkigt :P Men det gick det med, jag blev väl helt ok nöjd. Känns inte som att det gick att hitta nåt bättre. xD Och efter flera timmars shopping blev man dessutom ganska desperat. :P

Sen har jag vart hemma och slappat och sett melodifestivalen. (vi åt middag framför, så hade inget val xD) Men det va ju faktiskt bättre låtar idag :), de tre sista tyckte jag va bäst samt även 4:an. Amy va ju förvånandsvärt bra! Måns visste man typ redan innan att han skulle va bra. :P H.E.A.T blev bättre och bättre ju mer man hörde dem och Cookies and Beans eller vad de nu hette va också helt ok. :)

Imorn blir det träning, plugg, packning och lite annat småfix inför resan. Och kanske lite gelehjärtan också, åt inga idag. (A) :P :) Mitt sätt att fira Alla Hjärtans Dag har helt enkelt vart shopping och chokladhjärtan från Marabou. xD Typiska singelfördomar, eller vad? Shopping och choklad. xD

Dagens snällhet: Röstade i Melodifestivalen på numret som gav pengar till Radiohjälpen och klickhemsidorna från i onsdags.
Dagens låt: Nina Pretty Ballerina - ABBA... Haft den på huvudet stora delar av dan och den är bra. :D
Dagens få-nog-av: Käcka expediter som försöker muntra upp, sälja och verka trevliga men inte lyckas. I alla fall inte med det första och andra. xD Står man och diskuterar med morsan vill man inte ha hjälp, utan man vill snacka klart först. Pretty obvious. Or not...:S
Dagens uppmuntran: Alla fina rosor överallt. Me like! :D Röda rosor! :D Romantiker, huh? xD Men det är ju så fint! :D

Hugs!
/ Ninni

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; tack för frågan :D

svaret finns i bloggen nu :)

allt väl?

2009-02-15 @ 13:32:28
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0