MITT IMMUNFÖRSVAR ÄR ETT SKÄMT!!!

Sorry Caps Lock ovan, ville bara understryka det jag skrev lite extra. :S För tro det eller ej, nu är jag sjuk igen. :( Hur lyckas man? :S
sjuk i torsdags (eller då jag märkte det i skolan iaf),
sjuk i fredags,
någorlunda frisk i lördags,
frisk i söndags,
sjuk i måndags (men erkände det inte utan försökte dölja det i skolan, bortsett från att jag frös som in i h**vete),
sjuk i tisdags och
sjuk idag. :( Och troligtvis
sjuk imorn,
om inte ett mirakel sker. :S Jä**a "immunförsvar"!

Varav idag och igår har jag haft omkring 38 graders feber, i måndags vet jag inte eftersom att jag inte tog tempen då jag vägrade erkänna att jag var sjuk.

Vad är det för mening med att ha ett immunförsvar, om det flyttar till Pluto varje gång man behöver det? :(

/ Jennie, som än en gång känner sig varm som en stekpanna :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0