Jag kan inte fatta det!

Det är bara 3 dagar kvar! :D Tre ynkla små minimala dagar kvar till Salt Lake City, Utah, USA och allt! :D Om tre dagar sitter jag förmodligen på ett flygplan i Chiago och väntar på att det ska lyfta. Nej föressten, nu lyfter det. För nu är klockan 20.00. Eller ja, nu om 3 dagar lyfter det. xD Men exakt vid den här tiden. Anyways. ;)

Packlistan är skriven, jag har börjat leta fram det jag ska ha med och håller på att fundera på om väskan jag vill ha med verkligen borde tas med, eftersom att då jag kom hem från Norrland krånglade den dragkedjan. Och en väska utan dragkedja är ju inte så kul, right? :P

Nu ska jag fortsätta filosofera över väskan, bloggar väl imorn antar jag, kanske senare ikväll om jag blir inspirerad. :P
Tills vidare får ni en bild på Salt Lake! :)
Bilden från: http://www.destination360.com/north-america/us/utah/images/s/utah-salt-lake-city.jpg



Fint va? :D

Kramar!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0