Hejsan! :)

Dagen har vart helt okej. Basegroup på morgonen. (F va sjuk så K babblade på i en halvtimme :P) Sedan matte (jag förstod, jag förstod! :D Fast det va g-uppgifter xD), svenska (trodde jag skulle dö, D babblade och babblade och jag satt bara och ville därifrån typ :P Kan va för att jag redan lånat bok iofs och han snackade om böckerna. Men sen är han väldigt förtjust i sin egen röst också.) och Utah-möte. :) Det börjar dra ihop sig mina vänner, det börjar dra ihop sig! :D 6 ynkla dagar kvar! :D Det kommer gå snabbt! :O Sen är det 13 härliga dagar i Salt Lake City! :D I'm lucky! :D

Anyway, efter Utah-mötet va det lunch (soppa och mjukt bröd). Brödet va gott, men soppan liknade babymat. xD Och ännu värre, luktade babymat! :S Bör man va misstänksam? X'P Efter lunchen va det håltimme och då jobbade jag med svenskan. Nästan klar nu, ska bara fixa liite med källorna först. :) Sen va det tyska och det va väl rätt okej, vi hade saker att göra hela tiden i alla fall och hon babblade inte så mycket. :) Efter tyskan stannade jag kvar lite och frågade om vad jag hade missat då jag va sjuk, samt vad jag kunde göra för att ta igen under Utah-vistelsen. :) Pluggade lite och åkte sen till träningen.

Där va det innebandy för full gång. xD Lite överraskande med tanke på att jag tränar kampsport, men positiv som man är hoppade jag glatt in utan att tveka. :) Innebandyn fick bli lite uppvärmning innan själva träningen. Det var kul, fast jag och Vickan körde mot Igor och André, och Igor är ju så sjukt bra! (han är 40+ och stark som en oxe, kan kanske hjälpa xD) Jag körde på planen medans Vickan passade målet för Igors omöjliga skott. Vi kämpade på bra och jag gjorde faktiskt 4 mål (även om de andra gjorde kanske 4 gånger så många xD), men vi förlorade. Men kul hade vi i alla fall! :) Sen hade vi träning och det va kul det med. :) Helt hopplös va jag inte efter sjuktiden, men ganska dålig kondis. xD Piinsamt!

Sen åkte jag hem och åt, läste, osv :P Inget intressant. ^^

Dagens snällhet: Köpte en situation-sthlm påväg till skolan och gav brorsan en liten present på skrivbordet med en såndär minipåse Ahlgrens bilar i.

Kramar! :)
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; jag går på gymnasiet och läser barn och fritid, men ska läsa vidare till förskollärare sen :D

själv då?

2009-02-12 @ 22:03:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: B3tty

Hej, ska vi prenumerera på varandras bloggar?

2009-02-12 @ 23:21:20
URL: http://b3tty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0