De ska lägga ned Kyle XY! :( :( :(

Asjobbiga nysattacker som gör ont.
Halsont.
Feber (som går upp och ner hela tiden och vägrar bättra sig).
Snuva. (till och från)
Huvudvärk (ibland).
Fryser ständigt, då jag inte är kokhet.

Jag haaaaaaaaaaaaaaaaaatar att va sjuk! :(

Tja, så bra mår jag. :S

Men lite bättre blev det av att det snöade idag, att jag såg på Astrid Lidgren filmer och att en tjej har kontaktat mig på facebook som känner hon som är min hostess student! :D Hoppas, hoppas att jag får veta mer! :D :D

Nu ska jag bara checka några sidor till, sen ska jag ner i min "kära" säng igen och tycka synd om mig själv. För det måste man väl få, när man är såhär sjuk? :S

Föressten, en till humörsänkare? DE SKA LÄGGA NER KYLE XY EFTER SÄSONG 3!!! :( :( :( :( :(
Snälla, ni som vill att jag ska vara glad eller ni som själva gillar Kyle Xy, eller bara känner för att göra något gott  här i världen..;)
Skriv på listan längst ned på detta inlägg! :D Tack på förhand!
Föressten, det drabbar inte ens er om ni skriver på eftersom att den sänds på ABC family och den finns bara i USA. Serien sänds inte i Sverige. Så alla som läser detta, pleeease skriv på! :)

Airhugs!

www.petitionspot.com/petitions/savekylexy

Kommentarer
Postat av: påskharen xD

Hahaha du får det att låta som det viktigaste man kan göra här i världen! xD Du och ditt Kyle XY! x'D

2009-02-10 @ 14:59:21
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0