Tjolahopp! :P


Julen har varit bra. :) Segade hemma först, sen åkte vi till mormor och hängde där ett tag för att sen åka till morbror & hans familj. Va väl en ganska vanlig jul, vi missade 5 min av Kalle Anka (fast de såg jag igen senare på youtube, mohahahaha xD), kollade på halva "Kan du vissla Johanna", åt julbord (mums som alltid :D), chillade i soffan och sen kom tomten (jag ;D) och delade ut julklappar. :)

Jag va nog inte en så trovärdig tomte haha (bland annat för att jag inte hade någon mask eller tomtedräkt utan bara tomteluva, öppnade mina egna julklappar då det stod mitt namn på dem, osv xD), men ingen trodde ju på mig innan heller så det va inge kul att va trovärdig då. xD Mer tomtetro till folket! Inte för att jag tror på tomten iofs (tyvärr :( ), men de jag tomtar för borde ju göra det. ;)

Ungefär vid 10 på kvällen på julafton åkte vi hem, och sen dansade vi runt granen (min förtjänst ofc ;D), tittade på Svensson Svenssons Jul som jag hade inspelat & Mr Beans Jul, spelade spel och sen gick jag och la mig. :P Haha vi skippade "bagarens visa" och de där klassiska verserna efter flickornas & pojkarnas under den låten, och körde istället "Pumas visa" då vi låtsades bli så där galna som hon brukar bli xD

Så fick jag lite fina julklappar också. Fick en almenacka med katter på att hänga på väggen (jättesöt :D), ett jättefint set med duschgel, badsalt, m.m. :D, en NSD Power Ball (för å träna handlederna, den e ascool :D), biocheckar, choklad, pengar, presentkort och lite mer. :) Gav lite roliga saker också, mest nöjd blev jag med mammas present. :) Men de orkar jag inte räkna upp här xD

Efter julafton/under mellandagarna har jag:

*  Slappat
* Ätit julmat & pinsamt mkt godis xD
*  Tittat på filmer: Välkommen till familjen (Bra :D) , Jul i Madagaskar (Halvbra :P), och så lite julkalendrar såklart (alltid lika bra ;D)
* Gjort en snölykta (jättefin! :D)
* Vart å köpt en mobil (fick ju det i födelsedagspresent) med föräldrarna, en Sony Ericsson T700. :D
* Julklappshoppat inför "lilla julen med Spice Girls" med Sofie :)
* Träffat Alex lite kort. :)
* Åkt längdskidor :D
* Löst massa korsord
* Spelat massa spel med familjen


och lite mer ;)

Hittils har mellandagarna vart finemang, ganska slappa men det gillar jag. :) Man måste ju vila upp sig efter julen. ;) För den har ju vart sååå ansträngande. ;) Or NOT haha. xD

Ikväll ska jag träffa Alex och förhoppningsvis lura med honom på bio. ;) Haha. xD Imorn är det "lilla julen med Spice Girls" och snart är det nyår. Då ska jag vara hemma hos Jennie och kanske ute på stan också.



Nu orkar jag inte skriva mer, nu har jag vart duktig och skrivit jättemkt! :P


Ha det bäst! ;D
Kramar!
/ Algot



Kommentarer
Postat av: senso

åhhh har du åkt längdskidor!:D :D Vad vintrigt :P



Btw, vi måste ju åka skidskor!?:0 När? när? :P :D :D

2010-01-07 @ 23:27:15
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0