Om årets julkalender - Supersnälla SilverSara och StålHenrik



Och apropå julkalendrar, varför klankar så många ner på årets julkalender? Det verkar nästan som att det är "coolt" eller "modernt" att klanka ner varje år, klaga och säga att "det var så mycket bättre förr!". Likadant varje år, jag hör aldrig någon säga "åh, den här va ju superbra!".  Visst, Greveholm, Sunes Jul och de är underbara, men för det kan man väl ge de andra en chans, utan att döma ut dem efter första avsnittet?

Visst, Supersnälla Silversara och Stålhenrik var lite töntig! Saras låt när hon var arg är så töntig att jag garvade av skratt då jag såg kalendern en gång till (för att Alex & brorsan inte hade sett). Arg-låten är töntig, ja! De pratar töntigt, ja! Men so what? Den där första låten de körde (den om julen på stället de bodde på) må vara lite töntig nu, men jag har en känsla av att jag kommer sitta och sjunga med i den om bara några avsnitt. ;)

Och i övrigt var ju julkalendern helt okej! Kanske inte en av de bästa (vilket man iofs inte kan döma efter bara ett avsnitt!), men inte en av de sämsta heller. Och Sofie, den är definitivt INTE i samma klass som Allram 'Est. En så DÅLIG julkalender går inte att hitta igen! Ever! xD

Men men, det var mina åsikter. :) Folk kan ju tycka olika.

Hugs!
/ Supersnälla SilverJennie, till er tjänst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0