Oj, här va man en trogen bloggare. xD

Full med uppdateringar. Not. :S

Haha, men luciatåget gick asbra! :D Massa stress och flumm, men det löste sig i slutändan. Och vi gjorde succé! ;) Typ. xD

Den här veckan är nice. :D Först projektdagar måndag-onsdag (dvs, ingen skola), på torsdag fyller jag 18 och på fredag är det skolavslutning! ;D Kunde det bli bättre? ;)

JA, för det är SNÖ ute! :D Riktig snö! :D Inte bara såndär "en millimeter-snö som smälter bort efter två timmar", utan kanske en decimeter! :D Hallelujah, va glad man blir! :) Det visar att det inte är helt kört med jorden än iaf. :) Så får vi bara hoppas att klimatförhandlingarna gör någon skillnad. Usch vad man saknar tiden då det alltid kom massa snö på vintern och man faktiskt tog den för givet! Så är det inte nu. :(

Idag ska jag till bibblan och försöka hitta lite fakta till projektarbetet. Wish me luck. ;) Jag är lite sjuk också, har en irriterande hals och lite snuva. Men men, det blir nog bättre :) Vill ju inte va sjuk på torsdag liksom. :S xD

Nu orkar jag inte skriva mer, men jag har uppdaterat lite iaf. xD Asmycket om man jämför med annars. Slutsats; jag är duktig. ;) Haha, så fick jag ju MVG i filosofi och psykologi också. Inte illa! ;D

Ha det bäst alla!
Kramar!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0