Dagens skämt! xD

(pappa,jag och mamma diskuterade varför jag ville gå ut med Alex en gång och med tjejkompisarna en annan gång, efter att jag har fyllt år)

Jag: För att Alex inte gillar att dansa, inte som vi iaf. Det blir ju inte kul om han sitter i en soffa själv liksom.
Mamma: Kan Alex inte dansa? Han är ju BALETTDANSÖS!
Jag: Han kan men han gillar det inte så mkt, annat än balett.
Pappa: Men kan han inte dansa? Kan han inte dansa foxtrot?

Ahhhhhhhh, där gjorde pappa bort sig! X'P
Trodde han på fullt allvar att tonåringar, vuxna och alla som går ut och festar på fullt allvar ställer sig och dansar foxtrot på dansgolven? :P Till och med mamma fattade där att han hade gjort bort sig. :P

SÅ KUL! X'P

Hugs!
/ Algot

Kommentarer
Postat av: senso

hahahah foxtrot!:D xD flumm! :P

2009-12-08 @ 18:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0