Varning: detta inlägg innehåller mestadels meningslöst och onödigt babbel! Men vem vet, kanske är det lite kul i alla fall? (A) xD

Hej!

3000 år har gått sedan den första personen i landet kom på smartheten med http://www.biblioteket.stockholm.se/ och mina damer och herrar: Jennie har nyligen gjort samma sak. xD Efter all denna stress och fläng med att hinna in till biblioteket på rätt dag, eller om man är några dagar sen och känner sig som om det är stämplat i pannan då man går in genom biblioteksdörren. Jag vet, jag överdriver. xD

I alla fall, allt detta belongs to the past! :D Fy *** vad enkelt! En inloggning, några klick till rätt ställe och sen bara ett enda klick, så har jag förlängt lånetiden från inlämning IMORN! till inlämning den 11 Maj! Så jag slipper fundera på att stressa iväg efter gitarren ut till midsommarkransen (sen kan man ju iofs lämna i Vällingby också, men stressad som jag va tänkte jag inte klart, dvs tänkte inte på det xD), slipper gå in genom dörren några dagar efter och känna mig sen och fånig! Istället kan jag lungt sega med skoluppgiften (nej, det kan jag inte! :S Paniiik!) och sedan lungt promenera i solskenet in till biblioteket i Vällingby den 11 Maj och lämna tillbaka boken. Hallelulja! :D xD

Annars har jag ägnat dagen åt att gratulera min kära lilla katt som nu är 2 år på dagen, flängt mellan gmail.com och (håll kvar musen på adressen ett tag innan ni trycker, tips ;P) min andra blogg ihopp om att komma på i alla fall ETT lösenord, meningslöst! :S och gjort lite andra ungefär lika "viktiga" saker. Sen borde jag faktiskt plugga och öva på gitarrläxan. Hur det nu ska gå med det när det typ viktigaste fingret är inlindat i "bandage" och skadat. :S Jag får väl plugga teori helt enkelt. Ahh, jag vill ha SOMMARLOV! xD Apropå ingenting.

Och för att avsluta ett förvirrat och på gränsen till onödigt inlägg, kan jag förklara mer om min andra blogg, som jag nämnde tidigare i inlägget. Den skapades fredagen den 13 Februari iår, för att jag ville ha en tur (ja, inte otur, tur!)- blogg som dessutom skulle spridas och bli känd över hela internet. Men med tanke på att den har typ 0 läsare (om jag får gissa xD) och kanske 5 inlägg sedan den 13 Februari, vilka alla skrevs under den 13, 14 och 15, får jag nog ge upp den idén. X'P Och att den inte heller gav så mycket tur, snarare otur, ialla fall på den punkten jag hoppades att den skulle ge tur. Nog babblat, adressen skriver jag inte här eftersom att jag ändå inte kan skriva mer på den nu, men vill ni ha den får ni säga till. xD

Ok, slutbabblat! :S
Ha det bäst!
Kramar!
/ Yänni

Kommentarer
Postat av: soffan

oj upptäckte du det nu xD :P välkommen till de-som-vet-klubben :P xD :)

2009-04-14 @ 11:21:03
Postat av: Jennie

Haha jo, så seg är jag ibland. xD Eller jag visste väl om det innan men orkade inte engagera mig. :P Fast sen kom jag på ett det är mer jobbigt att gå dit och låna om. xD



Haha, tack tack. :) Farväl till segisarna-som-inte-vet-klubben. xD











2009-04-17 @ 22:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0